divendres, 12 de gener del 2018

Tobi Lolness



En Tobi Lolness no fa més d'un mil·límetre i mig. 
Forma part del poble que habita el gran roure des de la nit dels temps. 
Com que el seu pare s'ha negat a revelar el secret d'un invent revolucionari, la seva família s'ha hagut d'exiliar i després ha estat empresonada i condemnada a mort. 
En Tobi, però, s'ha pogut escapar. Amagant-se als forats de l'escorça, corrent per les branques, esgotat, els peus ensagnats, en Tobi fuig, perseguit pels seus... 
Durant quant de temps? 




Timothée de Fombelle


  • Per pensar, per comentar:
  • Penses que els animalons tenen sentiments com les persones?
  • T'agraden els bitxos?
  • Has comptat alguna vegada els animals que hi pot haver en un arbre?

13 comentaris:

  1. Hola, jo m' estic llegin el llibre de tobi lolnes i m' encanta!!! M' egraderia que el recomanesis a moltiiiiiisima gent.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona nit ANV.
      A mi també m'agrada molt aquest llibre, sobretot m'agrada imaginar que hi ha tanta vida en un arbre, i les aventures dels animals...
      Un petó

      Elimina
    2. Hola TGM
      No sé ben bé en què t'has equivocat, però sembla que el llibre t'agrada, i això m'alegra.
      Un petó

      Elimina
  2. Hola,
    A mi el principi del llibre m'està costant entendre'l. Espero que m'acabi agradant molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola N.
      Em sembla que us ho vaig dir, al principi és una mica enredat perquè no saps qui és qui, però espero que poc a poc vagis entenent el que passa.
      Un petó

      Elimina
  3. Quin dia hem d'anar a la biblioteca??

    ResponElimina
  4. Anna Ribera Torró pots esborrar els comentaris?? Per favor tots menys aquest i el de quan hem d'anar a la biblioteca!! Gràcies!! I dir-me quan hem d'anar a la biblioteca!! Moltes Gràcies!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola T.
      Si no es canvia, anireu a la Biblioteca el dia 12.
      I fet, comentaris esborrats.
      Un petó

      Elimina
  5. D'acord ja ho he vist que ja no hi són els altres comentaris, moltes gràcies!! De moment no han dit res de que es cambies cap dia però crec que al final si anirem el dia 12. I un petó per tu també!!

    ResponElimina
  6. Estic llegint el llibre, vaig pel final i encara no sé quin animal és.

    ResponElimina
  7. El llibre no està agradant-me gaire perquè no saps mai a quin any està parlant.

    ResponElimina
  8. Hola D.
    És cert que en el llibre hi ha molts personatges i molt de temps, però si pares atenció, crec que es va entrant en la història i es va entenent. De tota manera, si no t'agrada, canvia de llibre: llegir sempre ha de ser un plaer.
    Una abraçada

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.