divendres, 12 de gener del 2018

Coraline



Al pis nou de la família de la Coraline hi ha vint-i-una finestres i catorze portes. Tretze de les portes s'obren i es tanquen. La catorze, no. 
Imagina't que l'obres i la travesses. 
A l'altra banda et trobes amb una casa idèntica on hi viuen uns pares clavats als teus. 
Al principi, les coses semblen fantàstiques: el menjar és millor, la caixa de joguines és plena d'àngels de corda que volen per tota l'habitació, llibres amb il·lustracions que es deformen i fan pampallugues i uns pares que es desviuen per fer-te feliç. 

També hi ha altres nens atrapats allà, ànimes perdudes darrere els miralls. Haurà de lluitar de valent per salvar-los i alliberar-se dels nous pares, que la vigilen amb la mirada buida d'un parell de botons negres.



Neil Gaiman


  • Per pensar, per comentar:
  • T'agraden els contes de por?
  • Creus que poden existir mons paral.lels?
  • Què haguessis fet tu si fossis la Coraline?
  • Quin personatge penses que és més dolent?

9 comentaris:

  1. M'ha agradat molt perquè ami m'hagradan molt els llibres de por.
    Jo penso que no existeixen els mons paral·lels. Jo hauria fet igual que la Coraline.
    el personatge que crec que és el més dolent és la altre mare perquè va segrestar els pares de la Coraline.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola A.
      T'has fixat que normalment és molt pitjor que un personatge que hauria de ser bo (la mare) sigui dolenta, que no pas que ho sigui un personatge que no ens importa?
      Fins aviat

      Elimina
  2. M'agradat molt el llibre de Coraline i també m'agradat molt tot el que ha fet ella, Apc però el llibre també es una mica irreal.
    He trobat molt divertit el final (Allò que passa amb la ma dreta de l'altre mare)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona tarda I.
      Si que té un final divertit, i penso que està bé així, per treure una mica la por que hagi pogut fer.
      Un petó

      Elimina
  3. Aquest llibre l'he trobat molt divertit. A mi no m'agraden els llibres de por. No crec que puguin existir mons paral.lels. Jo hauria fet lo mateix que la Coraline.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona nit J.
      O sigui que l'has trobat més d'humor que de por. potser sí. I penso que s'ha de ser valent per fer el mateix que la Coraline.
      Un petó

      Elimina
  4. M'ha agradat perque la Coraline sap cuidar-se ella sola i enlloc de quedar-se ala parada ha anat a mirar que els passava als seus pares per ajudar-los

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola I.
      Realment sí, la Coraline és valenta i té bons sentiments, pensa en els demés i intenta ajudar-los.
      Fins aviat

      Elimina
  5. A mi no m'hagraden molt els llibres de por, però el llibre de CORALINE m'ha agradat molt.
    Perquè no l'he trobat molt terrorífic i això està bé per a un llibre per a nens.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.