divendres, 12 de gener del 2018

La gran aventura de Marvin i James


La història de la sorprenent amistat entre un escarbat amb gran talent per la pintura i un nen solitari d'onze anys. 
Quan a en James (el nen) li regalen una ploma i tinta, i en Marvin (l'escarbat) comença a utilitzar-lo per fer còpies perfectes de grans gravats de Dürer, tothom creu que és en James qui té un increïble talent. 
Dissortadament, aquesta informació cau en mans d'una banda de falsificadors d'art... i aquí és on l'aventura es torna trepidant! 
En James, un noi d'onze anys, i en Marvin, un escarabat jove amb un talent artístic increïble, s'enfronten a una perillosa xarxa de lladres de quadres.



Elise Broach
  • Per pensar, per comentar:
  • Coneixes el pintor Durer?
  • Tu haguessis dit que el dibuix l'havies fet tu?
  • Què en penses del preu d'alguns quadres famosos?

10 comentaris:

  1. No m'esperava que el llibre fos aixì perquè quan aquella noia ens ho va explicar em vaig fer una idea diferent, però tot i aixì m'està agradant perquè és curiós que un escarabat dibuixi tant bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia J.
      Tu qui creus que és més intel.ligent, en Marvin o en James?
      Fins ara

      Elimina
  2. A mi m'agradat quan en Marvin per primer cop dibuxava el paisatge de la finestra,el escarabat dibuxava molt bé!!!

    ResponElimina
  3. Bona tarda Anna Ribera jo crec que son els dos intel.igents.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola C.
      Jo també hi crec. Perquè penso que una persona no sàpiga fer una cosa, no vol dir que sigui tonto ni molt menys.
      Un petó

      Elimina
  4. bona tarda no se si m´ha agrad el llibre o no per que es molt lios

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona tarda S.
      Potser sí que és una mica embolicat, però si el llegeixes amb atenció, es va entenent tot em sembla.
      A veure si tens més sort amb un altre llibre.
      Una abraçada

      Elimina
  5. Encara no l'he acabat pero m'esta agradant bastant

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia P.
      Qui et cau més simpàtic, en Marvin o en James?
      Fins aviat

      Elimina
  6. Per a mi era una mica pesat i algunes coses no les entenia gaire pero al final em va agradar

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.