divendres, 12 de gener del 2018

El fantàstic senyor Guillot




En una vall hi havia un bosc, 
dins el bosc hi havia un arbre, 
sota l'arbre hi havia un cau on vivien feliços el senyor Guillot, una guineu molt llesta, i la seva família. 
Tres grangers bruts i lletjos els volien caçar, però l'enginy del fantàstic senyor Guillot els va deixar amb un bon pam de nas.






  • Per pensar i comentar?
  • Penses que es pot robar menjar si t'estàs morint de gana?
  • Quin dels tres germans trobes més horrorós?
  • Creus que la intel.ligència és més important que la força?

20 comentaris:

  1. Pensava que no m'agradaria i quan he començat a llegir m'ha començat a agradar. El tros que m'ha agradat més és quan el Senyor Guillot anava a buscar menjar per sota terra, perquè ho he trobat molt original.
    JJA

    ResponElimina
  2. Trobo que en Pep és el germà més horrorós perquè és el que té més idees per matar al Senyor Guillot.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola JJA
      Llegeixes dos llibres?
      Veig que creus que en Pep és el germà més horrorós, i quin crreus que és el més intel.ligent?

      Elimina
  3. Jo crec que la intel·ligència, pot ser més important que la força.

    ResponElimina
  4. M'ha agradat moltíssim el llibre!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegra AVM.
      Jo també crec com tu que la intel.ligència és més important que la força.
      Un petó

      Elimina
  5. Per mi aquest llibre t'ensenya moltes coses, però robar tampoc es la solució.
    També és molt divertit perquè la intel·ligencia del guillot es molt més supuperior que la d'en Pau, la d'en Pol i la d'en Pep.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Z.
      Tens raó que el llibre ensenya moltes coses. Hi ha un sentiment que m'agrada: com el Sr. Guillot es preocupa i s'ocupa de la seva família, arriscant fins i tot la seva vida.
      Fins aviat

      Elimina
    2. També és veritat perquè la major part de la vida dels animals és matar, caçar i alimentar-se. Sobretot caçar per la família.

      Elimina
    3. Hola Z.
      Jo em pensava que la major part del temps els animals dormien.

      Elimina
  6. Està molt bé i és curtet.

    ResponElimina
  7. Elmés horrorós trobo que és el borratxo.

    ResponElimina
  8. Si no tens menjar, robar... o anar a un altre lloc on puguis caçar més

    ResponElimina
    Respostes
    1. També t'has llegit aquest llibre N? T'acabo de contestar a l'entrada del Nen de Traspàs.
      O sigui que creus que en certa manera robar pot estar justificat?
      Fins aviat

      Elimina
  9. Quan vaig comença a llegir el llibre a las primeras paginas era una mica aburrit Pero quan estava més al final era super divartitd.

    ResponElimina
  10. I LA part que més m'ha agradat és quan el seyor guillot s'ha FICA sota Terra I anava a buscar menjar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia E.
      A mi també m'agrada imaginar la vida dels animals, els llocs que veuen, els perills i les aventures que passes...
      M'alegra que el llibre t'hagi acabat agradant.
      Un petó

      Elimina
  11. Jo crec que no aurien de robar el menjar de els grangers si no els agrada. adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia P.
      En principi, robar estar malament, però hi ha moltes històries de gent que roba als rics per donar-ho als pobres. Per què penses que passa això?
      Una abraçada

      Elimina
  12. A mi m'ha agradat ja que era d'aventura i una mica d'humor, llàstima que era una mica curt

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.